کلبه سبز

کلبه سبز

تصمیم گرفتیم تادرکنار هم توی یک کلبه سبزقشنگ کنار هم باشیم

 

هیچکسی عشق نمی داند چیست

نفس آینه حتی غمگین

بغض یک پنجره آرام شکسته در خود

گریه ی باران

                خیس

من به شهری شده ام

               که به آزار دل آدم ها می کوشند

و در آن مرگ سرانجام گل است

               آسمانی که دلش می گیرد

               و زمینی که تنش می لرزد

               مردمانی پی نان، پی آب

               روزشان در تکرار و شبان

               همه در خواب و به آسایش چشم

               و در این شهر نباشد جز درد

               و نباشد جز رنج

               و نباشد به لب رهگذران جز ای کاش

 من به شهری شده ام که در آن نیست

                           به جز رنج سفر

           و سفر نزدیک است

سفری از لب دیوار دلم

                        تا به سر منزل دوست


نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت19:31---17 مرداد 1391
سلام

خیلی زیباست اگه اجازه بدی میخوام رووبلاگم پیس کنم البته باذکر نامتونپاسخ:سلام لطف دارید مشکلی نیست موفق باشید.


علیرضا
ساعت19:30---17 مرداد 1391
سلام
خیلی زیباست اگه اجازه بدی میخوام رووبلاگم پیس کنم البته باذکر نامتون


گوگوش کوچک
ساعت21:23---13 مرداد 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری از شعرتم خوشم اومد قشنگه ادامه بده
پاسخ:قربانتون خیلی لطف دارید


پویا
ساعت23:27---11 مرداد 1391
من به شهری شدم که عشقی نبود و به عشقی شدم که شهری بوذ


سلام شاعر نیستم ولی ادای شاعرا رو در میارم وب قشنگی داری تبریک میگم درپناه ایزد یکتا7866
پاسخ:عشق شهریست که بی آنکه بدانی تو در آن آمده ای نرمش بال کبوتر کافیست تا بفهمی که تو عاشق شده ای. ممنون از نظرتون


الهه .ن
ساعت15:13---11 مرداد 1391
سلام شعر قشنگی سرودی منم گاهی واسه دلم میگم ولی حوب یه جورای حرفه دله ...
پاسخ:خیلی ممنون لطف دارید خوشحال میشم شعراتو بشنوم.


ریحانه
ساعت14:32---9 مرداد 1391
سلام قشنگ بود ولی چرا اینقدر غم؟!!
پاسخ:سلام هر شعری احوال روز شاعرشو میگه البته من خودمو شاعر نمیدونم.
موفق باشید.

پاسخ:راستی بابت نظرتون ممنونم چشماتون قشنگ میبینه.


علی
ساعت21:40---8 مرداد 1391
سلام خیلی زیبا بود عکستم زیباست خوشحالم پس از مدتها آمدی .. درضمن همیشه بیادتیم ومنتظر نتیجه تحقیقاتت هستم

لحظه اي كه همه دست از فعاليت و تلاش كشيده اند، بهتر است شما آغاز كننده باشيد

\"علی\"





زهرا
ساعت11:54---8 مرداد 1391
ممنون داداشی خیلی قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: خانواده کلبه سبز ׀ تاریخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , delbaz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com